Žiedinių sankryžų miestas
Taškai: 6
Žiedinių sankryžų mieste maršruto paieškos programa neduoda įprastų instrukcijų, kaip antai:
- Tolesnėje žiedinėje sankryžoje suk į 4-ą posūkį.
- Tolesnėje žiedinėje sankryžoje suk į 1-ą posūkį.
- Tolesnėje žiedinėje sankryžoje suk į 2-ą posūkį.
Pranešama tik numerių seka, šiuo atveju „4 1 2“, pagal kurią važiuotume šitaip:
Pradedame iš taško A ir važiuojame pagal seką „3 1 3 2 3“. Prie kurio posūkio baigsime?
A, B, C, D
Šiuo uždaviniu supažindinama su vienu iš svarbiausių programavimo kalbų konceptų – komandų seka. Tai reiškia komandų (instrukcijų) vykdymą iš eilės – vieną po kitos.
Komandų (arba instrukcijų) seka, nurodoma automobilio vairuotojui, yra kompiuterių programos pagrindas. Šiame uždavinyje pateikiama labai paprasta komandų seka – tai reiškia, kad turime labai paprastą programavimo kalbą. Vargu ar kurioje kitoje situacijoje galėsime pritaikyti šią kalbą.
Raktiniai žodžiai: komandų seka, programos vykdymas.
Teisingas atsakymas yra B.