Skaičių sukimosi galvosūkis
Taškai: 6
Bebras Henris žaidžia žaidimą, kurio esmė tokia: kai paspaudžiamas vienas iš mygtukų (A, B, C ar D), aplink tą mygtuką esantys skaičiai pasukami pagal laikrodžio rodyklę (žr. paveikslą dešinėje). A mygtuko paspaudimo rezultatas parodytas žemiau. | |
Henris paspaudė keturis mygtukus iš eilės: D, C, B, B.
Tuščioje lentoje spustelėkite kvadratėlį, kuriame po nurodytų veiksmų atsidurs skaičius 4.
Mokėjimas perskaityti, suprasti ir pritaikyti taisykles – algoritmavimo pagrindas. Taisyklių užrašymas formaliais žymenimis – tai žingsnis į programavimą. Šiame uždavinyje svarbu suprasti taisyklę ir ją atidžiai pritaikyti.
Reikšminiai žodžiai: algoritmo žingsniai, veikslų atlikimas, kartojimas.
Teisingas atsakymas yra:
Rezultatai po kiekvieno paspaudimo:
Paspausta D | Paspausta C | Paspausta B | Paspausta B |